۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۶۵۳۶
مدافع تیم فوتبال تراکتور راجع به اینکه چرا تراکتور در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، پرسپولیس و الشارجه امارات شکست خورد، گفت: مهمترین دلیل آن باخت‌ها عدم هماهنگی تیم بود، ولی در ادامه قطعاً شرایط بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۹۶۲
حسینی: نباید به هواداران تراکتور دروغ بگوییم/ از تصمیم خمس تا چند ساعت شوکه بودم
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سیدمحمد حسینی  در مورد پیروزی خانگی تراکتور برابر مس رفسنجان اظهار داشت: با تمام احترامی که برای مس و ساکت الهامی قائل هستم، باید بگویم که یک سر و گردن از آنها بالاتر بودیم و باید بازی را می‌بردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، ولی خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و این از همه چیز مهمتر بود.

وی درباره گلزنی مهدی عبدی در اولین مسابقه‌ای که برای تراکتور به میدان رفت، تصریح کرد: برای عبدی خیلی خوشحالم و اینکه یک بازیکن در اولین بازی برای تیم جدیدش به‌عنوان یار تعویضی گل سه امتیازی بزند، بسیار لذت‌بخش است.

 

حسینی راجع به اینکه چرا تراکتور در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، پرسپولیس و الشارجه امارات شکست خورد، یادآور شد: تیم ما نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده و این طبیعی است که بازیکنان نیاز به زمان دارند. مهمترین دلیل آن باخت‌ها عدم هماهنگی تیم بود، ولی در ادامه قطعاً شرایط بهتر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور که در این بازی به‌عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت، گفت: آخرین بار هشت سال پیش بود که در فجر سپاسی در این پست بازی کردم. وقتی فهمیدم که قرار است آقای خمس در این پست از من استفاده کند واقعاً چند ساعت شوکه شدم و اصلاً انتظار این تصمیم را نداشتم. بازی در این پست واقعاً سخت است، اما فکر می‌کنم روز خوبی داشتم و امیدوارم کادر فنی هم راضی بوده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد، تصریح کرد: هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند در این مورد ادعایی داشته باشد و فوتبال هم قابل پیش‌بینی نیست. ما در مورد بحث مدعی بودن نباید به هواداران تراکتور دروغ بگوییم و بی‌جهت قول قهرمانی بدهیم. لیگ تازه شروع شده است و ما باید بازی به بازی دنبال برد و خوشحال کردن هواداران تراکتور باشیم. از حالا هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

/تسنیم.

برچسب ها: تراکتور تبریز
ارسال نظر
آخرین اخبار